نحوه تمیز کردن مبلمان پارچه ای در خانه

اموزش

پیش از هر کاری گرد و خاک مبل مخصوصاً قسمت شیارها و شکاف‌ها را با جاروبرقی تمیز کنید! سپس با استفاده از یک برس دستی نرم مخصوص تمیز کردن پارچه گرد و خاکی که به تار و پود پارچه مبل نفوذ کرده است را از بین ببرید و پس از آن دوباره روی مبل را جارو بکشید. از یک پرزگیر برای تمیز کردن مو و پرزهای روی سطح مبلمان استفاده کنید. درباره طرز تمیز کردن قسمت‌های چوبی مبلمان در پست‌های قبل توضیح داده شده است.

اموزش
روش ساده برای تمیز کردن لکه‌های روی سطح مبلمان پارچه‌ای، استفاده از ترکیب سرکه و جوش شیرین است. مخلوطی از جوش شیرین و سرکه درست کرده و چند دقیقه‌ای آن را کنار بگذارید تا آماده استفاده شود. حا آن را روی لکه‌های سطح پارچه مبل خود بریزید و بگذارید سه تا چهار ساعت به همین صورت باقی بماند. پس از گذشت این مدت مخلوط شما خشک شده و می‌توانید به راحتی آن را با جاروبرقی تمیز کنید.برای لکه‌های قوی لازم است تا این کار را دوباره تکرار کنید.

اموزش
توجه کنید که مطالب اشاره شده و آموزش شستشوی مبلمان، برای همه مبل‌های پارچه‌ای نظیر مبل راحتی، مبل کلاسیک و مبل استیل قابل استفاده هستند و می‌توان آن‌ها را با این روش‌ها تمیز کرد. تنها نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که حتما قبل از استفاده از محلول‌، آن‌ را در قسمتی از پارچه مبل که قابل دید نیست امتحان کنید تا آسیبی به مبل وارد نشود. امیدواریم توانسته باشیم در این پست مطالب مفیدی به شما ارائه دهیم.

© 2015 Furniture Shop - Premium Noavaran Golband.