چیدمان اصولی مبلمان

نحوه چیدمان مبلمان به ۱۰ روش ساده و اصولی

۱ـ کارایی در اولیـن بخش بـرای کارآمد بودن نحـوه چیدمان مبلمان باید در مـورد استفاده‌ای که قـرار است از فـضا بکنید شـفاف سازی نمایید، بـا این کـار بـهترین نـوع مـبلمان بـرای منزلتان مشخص شده و به میزان فضای کافی برای نشستن پی خواهید برد.
۲ـ نقطه کانونی یک شومینه، تلویزیون یا هر وسیله دکوری دیگری می تواند بعنوان نقطه کانونی انتخاب شده و مبلمان بر اساس آن چیده شود.
۳ـ تقدم همیشه سعی کنید بزرگترین تکه مبلمان را اول جاگذاری کنید، این قطعات بزرگ باید همیشه روبروی نقطه کانونی دکوراسیون خانه قرار بگیرند.
چیدمان
۴ـ تقارن تقارن به معنای قرینه بودن و ایجاد نظم درنحوه چیدمان مبلمان است.
۵ـ ترافیک رفت و آمد در اتاق نباید توسط مبلمان مختل شود و توجه داشته باشید عبور و مرور باید اطراف مبلمان باشد و نه از بین آن پس سعی کنید مبلمان خود را از دیوار ها نیز فاصله دهید.
۶ـ تنوع تنوع در چیدمان را می توانید بوسیله مبلمانی با سایزهای متفاوت ایجاد کنید.
۷ـ تضاد اگر مبلمان منزل مدرن است یک میز گرد و دایره‌ای جلوی آنها قرار بدهید. اگر مبلمان انحنا دار است، از میز مستطیلی و گوشه دار استفاده کنید.
چیدمان
۸ـ دسترسی آسان برای مثال میز جلو مبلی باید در فاصله ای مناسب نسبت به مبل ها قرار بگیرد. با این کار فضای کافی برای قرار گیری پاها نیز فراهم شده است.
۹ـ فضای کافی گردش و دور زدن اطراف چیدمان نیز باید به آسانی صورت بگیرد.
۱۰ـ طراحی و رسم مورد آخر طراحی و رسم چیدمان منزل بروی کاغذ است. قبل از اینکه نیاز به حرکت مبل یا وسیله ای باشد اندازه گیری ابعاد اتاق، مشخص کردن مکان پنجرها، درب ها و حتی پریز و کلیدهای برق نیز در این طراحی باید کشیده شوند. با این کار هم کار کمتری انجام خواهید داد و هم لذت بیشتری خواهید برد. با این ۱۰ روش می‌توانید دکوراسیون و چیدمانی حرفه ای داشته باشید.

چیدمان

© 2015 Furniture Shop - Premium Noavaran Golband.